Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 27 juli 2011

Dålig bloggare!

Vissa klagar på att jag inte bloggar tillräckligt ofta! Men till mitt försvar så måste jag säga att, hur kul är det att läsa om när jag jobbar och sen däckar i soffan?! Inte så roligt vaa:P?! För så har det varit de senaste dagarna. Men igår var det ett litet uppehåll i jobbandet (i några timmar iaf;)) så jag, mamma, pappa, Malin, Jakob och Jakobs föräldrar tog oss ner till Jägersro för att vinna hem storvinsten! 200 kr fattigare och nada i vinst har jag insett att jag snart måste träffa kärleken i mitt liv, eftersom jag för tillfället har väldigt otur i spel;) Eller vad tror ni:P?!

Nähä, däcka i soffan var det! Pussohej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar