Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 18 juli 2011

Helgen och veckan som kommer!

Helgen har varit fantastisk! Jag längtar till vi får göra om den varenda helg i höst;) Jag har även hunnit med att plöja igenom halva säsong sju av OTH och läsa en grymt bra bok! Om några timmar tar jag mig tillbaka till Älmhult för att jobba i några dagar innan jag beger mig mot Kungshamn:) Med eller utan boysen? Med bil eller tåg? Det är frågan.. På något sätt kommer jag att komma dit iaf och jag hoppas på att vädret bestämmer sig för att visa sig från sin bästa sida, för det är den enda semestern jag har denna sommaren och jag behöver lite solsken:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar