Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 23 juli 2011

Intensiva dagar!

I onsdags runt 22 rullade bilen in mot Kungshamn och som jag längtat efter denna by! Att solnedgången var sjukt fin gjorde kvällen komplett:)

Torsdagen var sedan en väldigt händelserik dag, där jag fick in allt vi brukar göra på en vecka, på en dag! Solen sken från en klarblå himmel och vi solade och badade på Tången i några timmar innan vi gick hem och fixade iordning oss för att gå ner på shoppingsrunda i Kungshamn. En razz moijto på Harrys, riktigt god mat på Ahlgrens och en båttur senare var det dags för ett besök på Smögenbryggan! Räkor, aioli och vitlöksbröd på Göstas och sen hem till balkongen för att äta det i solnedgången.

Igår åkte jag med Sis och Jakob till Helsingborg och tog sedan tåget till Älmhult för grillfest hos Karin och Tobbe! En riktigt bra kväll med härligt sällskap och god mat!

Resten av helgen blir en lugn tillställning:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar