Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 13 juli 2011

Heja Sverige!

Ett jobbpass på 11 timmar är över och nu ligger jag i soffan och kollar på Japan-Sverige! Just för tillfället är det rätt virrigt i det svenska laget, men jag håller tummarna för att dom ska reda upp det och fixa segern:)

Imorgon är jag ledig och då kommer sis upp till hultet igen så vi ska antagligen hänga med pappa och farfar upp till Växjö en runda. Sen blir det grillat och mys med familjen på kvällen! På fredag jobbar jag hela dagen innan jag tar röda pärlan upp till Växjö igen för att stanna där hela helgen! Det är reunion på gång med de bästa campusbrudarna och sen blir det utgång i stan:) Whoopwhoop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar