Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 7 juli 2011

Jag är kär!



Looki look vad som kom hem till mig idag:) Den underbara klänningen och jag är kär!

Dessutom har jag haft en väldigt mysig kväll med Stina, Jullan, Martina och Fanni! God mat, rosé och massa tjöt:D

God natt!

1 kommentar:

  1. Vilken fin! Perfekt sommarklänning :) Du jag såg att vi har fått schema till hösten... Puuh hu vad mycket det verkar vara. Men det fixar ju vi, hoppas vi kommer i samma basgrupp :) När kommer du till Växjö? Vi kanske kan få till en träff snart! Kram

    SvaraRadera