Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 16 juli 2011

Välkommen in!



Är uppe i Växjö och ska umgås med bästa campusbrudarna hela helgen:) Igår träffades Hilda, Elin, Martina och jag hemma hos Martina för att uppdatera oss om de senaste veckorna! Lagom tills jag kom innanför dörren till min lägenhet plingade det i min mobil och jag fick köra in Linus till stan där han skulle slå klackarna i taket:P

Idag har jag börjat titta på OTH säsong 7 som hade dimpt ner i min brevlåda i veckan:) Sjuuukt bra serie det där! Nu strax åker jag och Hilda in i stan för att kolla så att Elin och Martina sköter sig på sina jobb:)

Ikväll är det "välkommen in" i min lägenhet då det är party och så småningom även klackarna i taket på Loft! Det kommer bli en magisk kväll!

Hoppas att ni har det bra!
Pusshej

1 kommentar: