Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 22 november 2009

Bakishäng!


Sitter i soffan hemma hos Maya och Linus. Vi är rejält sega idag. Men vi hade grymt kul igår, så det är värt det:) Först förfest i den underbart fina lägenheten och därefter ett försök att komma in på både Flamman och NH men det var för långa köer vid båda ställen så det fick Pitcher istället. Hittade ett dansgolv i källaren:) så vi shakade loss ett tag innan vi bestämde oss för käk på Burger King och sen Taxi hem. Idag har vi brunchat med scones och te och vid 15.00 går tåget hem mot Älmhult. Har haft en riktigt rolig och bra helg i Linkan:) Tack för bästa sällskapet tjejer:)

1 kommentar:

  1. HIhi va härligt de låter! inte som Älmhult, inga köer och två uteställe att välja på :)Ha de fint!

    SvaraRadera