Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 2 november 2009

Vilket väder:(

Usch, fy och blää vilket tråkigt väder det har varit idag:( Blev ju fasen aldrig riktig ljust ute. November är nog den segaste av alla månader. Tur att man har en hel del planerat som kan göra en på bättre humör:)

Det blev en ganska enkel seger för TAIF tillslut igår. Men det satt långt inne. Som tur var skärpte dom till sig i sista perioden och kunde avgöra matchen på ca 5 min och lika många mål:)

Ikväll blir det agility uppvisning för Cookie:) Sista gången och klart han ska ha sina största fans, Fanni och Ida där för att heja på honom:P

Hoppas ni får en mysig måndagkväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar