Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 27 november 2009

:)

Fredag eftermiddag och en ny helg framför mig:) Jag älskar det! Gårdagen var hur mysig som helst. Maten på Akropolis var kanongod, filmen hur bra som helst och sällskapet ännu bättre:) Idag har vi inventerat på jobbet. Fy fasen vad segt, men nu är det gjort iaf. Ikväll blir det till 99% hockey i Dackehallen för mig. TAIF möter Nybro och det är faktiskt en match man inte vill missa. 20 raka segrar för dom, kan det bli den 21:e ikväll?!
Hoppas att ni får en rolig fredagkväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar