Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 11 november 2009

Svinis

Har precis kommit hem från Olofström. Blev TAIF seger tillslut med 5-2. Men jag kan inte påstå att det var nån höjdarmatch. Dröjer nog ett tag innan jag åker och kollar på dom igen. Dom måste bli lite mindre överlägsna först:P

Nu har jag bestämt mig. Har funderat fram och tillbaka och ämnet är rätt uttjatat nu, men jag ska ta det förbaskade vaccinet mot svinis. Känner att det är en bra idé med tanke på min diabetes, jag vill inte riskera något. Så imorgon eftermiddag ska jag upp till vårdcentralen.

Nu är det duschen som gäller och sen sängen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar