Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 20 november 2009

I Linköping:)







Har haft en toppen kväll i Linköping:) Men den började inte så bra. Tåget från Älmhult var inställt så jag fick åka buss upp till Alvesta, och väntar där i en timme innan jag kunde hoppa på tåget upp hit. Men tillslut kom jag fram iaf:) Stina, Maya och Karin mötte upp mig vid stationen och sen gick vi och handlade mat till kvällen. Det fick bli tacos och det funkar ju alltid. Lite rödvin till det och kvällen kunde inte bli bättre:D Lite idoltittande blev det så klart också. Tycker faktiskt att det var rätt att Reza åkte ut idag. Men vem ska åka nästa gång?! Shit vad bra resten av gänget är. Nää nu ska jag vara lite social med mina vänner:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar