Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 5 november 2009

beslutsångest

Åhhhh, äntligen torsdagkväll:) Denna veckan har varit rätt seg så det är sååå skönt att det snart är helg! Ikväll ska jag köra till Maxi och storhandla:P Fanni, Mattias, Malin och Robban kommer hem till mig imorgon och jag ska bjuda på mat hade jag tänkt. Har dock väldigt svårt att bestämma mig för vad jag ska laga för mat:S Har ni något förslag?

Har varit och fixat presenter till 20åringarna som ska firas på lördag:) Fantasin har inte varit den bästa, men jag tror att det blir till belåtenhet för tjejerna ändå:)

Nu blir det lite mat och sen iväg till Maxi! Ha en bra torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar