Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 12 november 2009

...

Är hemma hos mamma och pappa just nu. Har tänkt att sova här i natt. Jag känner inte för att sova ensam i lägenheten med tanke på att jag har tagit vaccinet. Det kommer säkerligen inte bli mer än lite ont i armen och trötthet, men jag väljer det säkra för det osäkra:)

Har även fått mina nya glasögon idag. Jag är såååå nöjd:) Bild kommer imorgon!

Snart är det sängen för min del. Blir lite lätt rastlös ute i Apelhult ibland så jag får sova bort tiden:P God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar