Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 18 mars 2011

...

Blääää var min första tanke när jag kollade ut genom fönstret innan... Jag skulle kunna dra en lång ramsa om hur trött jag är på snön men vad hjälper det! Får bara hoppas att det smälter bort snabbt.

Igår var TAIF och Hasse uppe i Haparanda och spelade hockey så jag höll Martina sällskap under kvällen. Vi åkte till Citygross och handlade, åkte hem till Marre och lagade mat och sen slappade vi i soffan resten av kvällen. Praktiken tar på krafterna. TAIF vann för övrigt. Det var första 3 poängaren på bortais denna säsongen!:)

I eftermiddag kommer Karin hit och tills dess ska jag har fixat lite fika:) Kvällen kommer bestå av häng hos Sandra med lite kompisar och sen går vi vidare till Stallarna för att slå klackarna i taket!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar