Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 15 mars 2011

Tisdag!

Gårdagen på VFUn blev lite längre än det var mening från början, så istället för att sluta kl 12.30 stannade jag till kl 16 och får hela fredagen som kommer ledigt:) Det tycker jag var en rätt bra deal!

Idag gick jag hem kl 13, sprang inom Ica och köpte jordgubbar. Det kan vara bland det bästa som finns! Passade även på att köpa grejjer så jag kunde göra hemmagjorda biffar. Har aldrig gjort det innan men måste säga att jag lyckades väldigt bra med dem:) Vilken mästerkock jag är:P

Jag har även hunnit med en promenad med Sandra och Elin! Skönt att prata av sig lite, samtidigt som vi hann planera upp fredagen. Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra kväll:)

Nähä, sova strax! Måste vara utvilad imorgon då min basgruppsledare från universitetet kommer för att "förhöra" mig!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar