Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 12 mars 2011

Natti

Jag har haft en väldigt bra kväll. Den började hemma hos Martina, thaimat och uppdatering om vad som hänt i vecka. Sen tog vi bilen till Högstorp där det bjöds på massa skitsnack, shot-roulette (som jag tyvärr inte kunde vara med på) och lite taxiverksamhet hanns med innan jag hamnade på campus igen.

Hoppas att killarna och tjejerna skakar lite rumpa åt mig också på Grace:)

Imorgon kör jag hem till Älmhult. Förhoppningsvis hinner jag med en fika med Fanni och sen blir det melodifestivalhäng med familjen. Halshugg mig inte nu, men jag hoppas faktiskt på att Eric Saade vinner;)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar