Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 13 mars 2011

Ullared


Igår efter melodifestivalen fick mamma ett ryck och kom med förslaget att vi skulle åka till Ullared idag. Lite smått chockade (vi brukar oftast få tjata sönder oss innan mamma följer med dit:P) tyckte resten av familjen att det var en bra idé. Så klockan 6 i morse åkte hela familjen minus Jakob upp till Ullared för att shoppa loss!

Jag kom hem med bland annat två söta ljuslyktor som hänger i mina fönster nu, nya strumpor (ett måste att köpa när man är i Ullared;P), två filmer, Remember me och Dear John, en ny plånbok och lite annat smått och gott:) Jag är nöjd med mina inköp och med tanke på att vi är ett gäng tjejer som ska åka dit om några veckor så höll jag mig rätt lugn!

Imorgon är det en kort dag på praktiken. 8.30-12.30. Det är studiedag så vi ska sitta och diskutera ämnet svenska! Låter spännande va?!

Hoppas allt är bra med er där ute! God natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar