Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 30 mars 2011

Kvällen!


Har spenderat kvällen med de bästa campusbrudarna:) Vi gick upp till Ica och shoppade loss för att göra pastasallad med kyckling och vitlöksbröd. Det blev grymt gott:)

Sen trängde vi ihop oss i min soffa för att kolla på film. Efter många om och men såg vi Festival. Det var sjukt längesen man såg den filmen men som min kära vän Sandra skrev, man kände sig som fjorton igen när man såg den. Det var egentligen tänkt att vi skulle avsluta kvällen på Sivans, men ögonen är rätt trötta just nu så det får bli soffan en stund till innan sängen väntar för min del.

Imorgon väntar en hel dag på bibblan. Som jag längtar:P

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar