Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 6 mars 2011

Söndag!

Helgen har än så länge varit kanon!

I fredagskväll åkte partyoutfiten på och jag och Sandra tog oss ner till Stallvägen för lite förfest hos en kompis till Linus och sen gick vi vidare till Stallarna. En riktigt rolig utgång.

Igår körde jag mot Älmhult för att sedan sätta mig i nästa bil och åka vidare mot Helsingborg. Först gick jag en liten runda på stan och shoppade en ny kavaj och sen firade vi sis. En mysig lördagseftermiddag med familjen helt enkelt:)

Kvällen spenderades på Sivans med Cilla och Emmy.

Idag blir det innebandymatch. En av de viktigaste för säsongen för Vipers, så håll alla tummar ni har för att dom ska fixa en vinst i eftermiddag! Men innan innebandyn blir det en promenad i det fina vädret. Det är helt underbart att det ÄNTLIGEN är lite vår i luften:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar