Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 25 mars 2011

Sista dagen!

Idag var det sista dagen på praktiken. Samtidigt som det ska bli skönt att vara tillbaka på universitetet så kommer jag sakna alla på förskolan.

Elin och jag tog oss till Samarkand idag för att shoppa och jag var verkligen på shoppinghumör, men tror ni att jag hittade något?! Nääää, inte en enda sak eller klädesplagg följde med mig hem.. Buuhuu;)

Kvällen kommer att spenderas i soffan eller med häng hos Elin tillsammans med Elin och Josefine. Har inte bestämt mig hur jag ska göra riktigt ännu!

Imorgon blir det fest för att fira in sommartiden:D

Hoppas att ni får en bra helg:)

1 kommentar:

  1. bättre lycka nästa gång! Jag funderar på om jag ångrar mig angående den blommiga jumpsiuten.. den i mörkblått.. ^^
    Imorgon är det all-in, för en gångs skull :D TJOO

    SvaraRadera