Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 5 januari 2012

20120105

Igår lämnade Karin och jag in vårt examensarbete till vår examinator för bedömning! Äntligen:) Idag ska vi träffas och fixa redovisningen så vi vet vad vi ska säga på måndag! Usch och fy vad jag kommer vara nervös hela förmiddagen innan vi har redovisat;)

Senare idag kommer Abbas hit! Det är antingen bio eller bara slappa hemma i lägenheten som gäller ikväll:) I natt är det ju nästan bud på att stanna uppe och kolla på JVM-finalen! Sverige-Ryssland, kommer nog bli en sjukt spännande match:)

Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar