Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 24 januari 2012

Överraskning!

Igår vid 18 plingade det på min dörr och utanför stod nästan hela campusgänget:) Sååå skoj:) Vi tog bussen in till stan och där hade vännerna bokat bord på 4krogar! Så 10 personer slog sig ner för att käka gott och umgås:) Jag fick också en superfin examenspresent! Ett armband och en fin berlock till det. Tyvärr hade jag redan armbandet så jag ska strax in till stan och byta till något annat fint smycke:) Men berlocken behåller jag! Vi avslutade kvällen hemma hos mig med handboll och guldbaggegala:)









TACK för överraskningen! Ni är för bra finingar:)


1 kommentar: