Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 10 januari 2012

Lite allt möjligt!

Äntligen är dagen som jag har haft ångest över bra länge över:) Jag och Karin redovisade vårt examensarbete igår. I en föreläsningssal, inte ett klassrum, en föreläsningssal!!! Men det gick hyfsat bra, vi blev sjukt nervös när det blev vår tur, för från att ha varit 7 personer i salen när de andra föreläste kom det helt plötsligt 25 personer. Ni kanske inte tycker att det låter som så mycket, men när man hela tiden har trott att det bara ska vara 7 personer som lyssnar på en och sen kommer det 25 personer istället, då blir det lite pirrigt i magen. Men som sagt, jag tror vi skötte oss bra;)

Såhär glad är jag över att examensarbetet är redovisat!

Opponering på torsdag och sen är det äntligen examenshögtid på fredag. Fredagen den 13:e för övrigt, det ska bli spännande å se om man ramlar när man ska gå fram och få sin blomma;)



Idag har jag gjort en sjukt god sallad till lunch. Tänkte dela med mig av den till er! Avokado, gurka, tomat, halloumi, champinjoner, isbergssallad, pressad citron och olivolja. Till det ett stekt ägg. Mumma:)

Min examensfest börjar närma sig och jag har släktingar som läser min blogg och undrar över vad jag önskar mig, därför lägger jag upp några grejjer här:)

 Glas från Indiskan
Denna ljusstake hittar man här www.countrystyle.se/inredning


www.nuncinredning.se/se/art/ljusstake-fran-seletti.php

Eller ett silverarmband, som det här

 eller det här
Båda armbanden finns på www.albrektsguld.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar