Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 2 januari 2012

Nytt år:)

I lördags firade jag in ett nytt år med många fina:) God mat, härligt sällskap och finskt musikquiz där mitt lag gick segrande ur tävlingen;) Jag hade grymma lagkamrater i Markus och Henke, kan säga att det var dom som fixade vinsten och jag fick vara med och glädjas av den;)

Igår var en slappisdag:) Först hos mamma och pappa och sen avslutade jag den hos Abbas!

Idag är jag uppe i Växjö igen, plugg, plugg och lite plugg till är vad som gäller denna veckan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar