Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 6 januari 2012

Mysiga dagar!

Har haft mysiga dagar med mitt <3. Igår käkade vi gott innan vi åkte in till stan och kollade på bio, The girl with the dragon tattoo, å den är helt klart sevärd! Efter bion åkte vi hem och käkade lite ost och kex innan vi myste ner oss i soffan för att titta på JVM-final och vilken final det blev:) En riktig nervpers som slutade med en välförtjänt svensk seger.

Sen var det två trötta själar som stupande i säng vid kvart över fem snåret och sov fram till halv ett idag;) Innan Abbas åkte hem fixade vi en grymt god middag. Nu ligger jag i min soffa och zappar mellan olika tv-kanaler, tänkte kolla in lite One Tree Hill sen också:) Blir aldrig trött på den serien!

Puss och kram!
Du är underbar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar