Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 13 januari 2012

examensdag!

Kan inte förstå att denna dagen är här! Min examensdag:) I fyra år har jag pluggat, med lite uppehåll, och nu kan jag ÄNTLIGEN kalla mig själv för förskollärare! Lycka!:)

Förmiddagen är rätt lugn, jag ska mest mysa runt i lägenheten och förbereda mig inför eftermiddagen och kvällen. För vid 13.30 ska vi samlas i M-huset med nära och kära för att firas med musik, tal och blomsterutdelning:) Sen åker familjen Renemark och fikar någonstans, innan vi styr kosan hemåt för att laga till en festmåltid. Dagen till ära blir det grillat! Mumma:)

Idag kommer bli en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar