Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 17 januari 2012

Åskmoln!

Jag vet inte vad det har varit med mig idag, men jag har gått runt som ett åskmoln! Sur och förbannad på allt och ingenting. Jag antar att man får ha vissa dagar då man är precis så, men jisses vad det tar av ens energi!!!! Men så kom mina kära Campusbrudar på besök i några timmar och äntligen släppte åskmolnet ovanför mitt huvud;) Skööööööönt:) 

På tal om Campusbrudar! Fick ett sms igår som löd "Boka inte in något på måndag eftermiddag och kväll! Dresskod: Icke myskläder" Sötnosarna planerar överraskning och jag är sjuuukt nyfiken redan nu:)

Kursintro på specialpedagogiken idag och jag tror att jag kommer ha en lärorik vår framför mig! 


1 kommentar:

  1. hihi vilken tur att vi kom :) det var supermysigt och välbehövligt! överraskning hit och dit, leos lekland är de som gäller ;)

    SvaraRadera