Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 19 februari 2010

äntligen:)

Jag är äntligen klar med examinationsuppgiften. Nu hoppas jag bara på att jag slipper kompletteringar. Men det får bli ett senare problem:)

Ikväll tar jag bilen in till stan. Ska spana in Eric och Moas lägenhet, sen blir det käk där och OS-hockey. Det ska bli sååå mysigt:)

Imorgon var det meningen att vi skulle åkt ner och hälsat på Sis och Jakob, men ser ut som snöovädret sätter stopp för det:S Får kanske bli en tur till Hbg på söndag istället! På kvällen blir det iaf inflyttningsfest hos Annika och Rickard och sen Grace:) Skoj!!

Hoppas att ni får en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar