Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 8 februari 2010

Uppdatering

Igår var en slappisdag utan dess like. Soffan var min bästa vän kan man säga:) Men så blir det ju när man har riktigt kul kvällen innan!! Idag har det varit rätt lugnt också. Har passat Cookie och gått en runda med Mickan. Jag har skrivit klart uppgiften till imorgon också, så jag får se vad som händer ikväll. Känner mig lite smått rastlös nämnligen. Men imorgon blir det en heldag i skolan. 10-17 så man lär väl vara rätt mör sen!

Många roliga grejjer inplanerade till helgen, så jag hoppas på att veckan går snabbt:)

Hoppas att ni får en mysig måndagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar