Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 27 februari 2010

Tjejmiddag och stallarna!

Var helt slut igår efter en veckas praktik, men inte behöver man ligga hemma och slöa för det;) Istället stack jag och Mickan först ner till stan en runda. Skulle egentligen inte shoppat något, men som vanligt kommer jag ju alltid hem med en eller två kassar:P Denna gången blev det en jacka och tröja från HM. Nu vill jag verkligen att det ska bli vår så att jag kan använda min nya fina jacka:)

Efter stan blev det att hoppa in i duschen och sen göra sig i ordning för tjejmiddag och stallarna:) Middagen var supertrevlig. Tacos, bra musik och trevligt sällskap gjorde kvällen!! Stallarna däremot var inte något att hänga i julgranen:P Men jag får nog försöka ge det nån gång till. En gång är ingen gång, eller:P??





Ikväll blir det inflyttningsfest hos klasskompisar till Malle:) Ska bli riktigt kul!! Får se om det blir Sivans eller helfest.


Imorgon kommer mamma och pappa hit en runda. Var ett tag sen man träffade dom nu så det ska bli mysigt:)


Hoppas att ni får en fin helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar