Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 24 februari 2010

Fika och reunion!

Tredje dagen på praktiken/VFUn och jag känner att jag börjar få lite koll på läget. Det har varit en lugn vecka än så länge, som mest 10 barn, i vanliga fall brukar det vara 20 barn där. Men jag känner att det är rätt skönt med en mjukstart:) Idag vikarierade en gammal klasskompis från MA/SV-gänget på förskolan och det var skoj att träffas och ta igen ett och ett halvt år.

Efter praktiken blev det en fika med Sandra och Michaela, även det gamla klassisar från MA/SV. Vi planerade in en återträff med gänget. Hoppas att det är många som kan hänga med:)!!

Ikväll blir det andra gången denna veckan jag sätter klockan på 06.00. Hockeyn kan man ju inte missa. Håller tummarna för vinst:)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar