Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 11 februari 2010

Nja...

Sivans en onsdag var absolut inte som Sivans en lördag. Visst fylldes dansgolvet på efter ett tag, men tror att det dröjer att bra tag innan vi går dit en onsdag igen. Partystämningen är helt klart bättre på lördagar:)

Idag har jag tagit tag i disken från ett par dagar tillbaka, alltid lika tråkigt, är det någon som är disk och städfanatiker är det bara att säga till, ni kan få hjälpa mig:P?! Snart blir det brödbak och sen lite städning i eftermiddag!

Mycket häng med dessa brudarna i helgen, och det gillas skarpt:D
Imorgon åker jag hem till hultet, en fullbokad helg som börjar med fika på Hartmans med Malle och Fanni, sen hem till Apelhult och häng med päronen. På lördag är det sjöforscup och på kvällen fest hos Becki och sen Speakeasy:) Skoj!! Sleepover hos Fanni och frulle på Café Derés och sen ännu mer sjöforscup:) Me like!!


Hoppas att er torsdag blir alldeles underbar!

1 kommentar: