Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 21 februari 2010

Vilken kväll!

Kvällen igår började hos Mickan klockan fyra. Matlagning och göra sig i ordning för inflyttningsfesten var vad som gällde. Det blev pasta med räkor och massa tjejsnack innan vi drog vidare till Annika och Rickard.
Festen hos Annika och Rickard var riktigt kul, massa nya ansikten och en hel del roliga diskussioner, eller vad säger du Mickan?? Alltid roligt med ärliga människor:P Vi hann med en liten sväng till Fabian och hans poliskompisar också.


En taxi in till stan vid elva och utgång på Grace var ju vad som var planerat. Men när vi kommer in på Grace är medelåldern 35 plus och Mickan, (även jag) känner sig lite ung och övertalar mig att följa med till campus och Sivans istället. Så det vara bara att hoppa på första bästa buss och sen ställa sig i kön till Sivans. Det tar som alltid evigheter att komma in på Sivans, men efter en timme och roliga samtal med köpeople kom vi iaf in:) Tyvärr var det bara 40 minuter kvar av kvällen då, men vi dansade så fötterna glödde och en händelserik kväll kunde inte avslutas bättre:D


Eric, såhär vill jag se dig jubla idag:P

Idag blir det rätt lugnt. Hade gärna följt med mamma och pappa till Hbg, var längesen jag träffade min sis och Jake nu:( Men vi får ta igen det efter er resa!! Lite innebandy i eftermiddag och sen OS senare ikväll. Har vi några medaljchanser idag?!

Hoppas att ni får en mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar