Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 4 februari 2010

Musik!!

Jag haft musik idag i skolan:) Såå inspirerande och kul! Vi har rätt många musikpass framför oss, vilket jag var lite skeptisk till innan, men nu tycker jag att det ska bli riktigt kul. Känner på mig att vi kommer lära oss många bra grejjer som man kan ha med sig till förskoleverksamheten:D


Nu är det helg för min del, dagarna och veckorna rullar på rätt snabbt. Har redan gått i skolan i tre veckor, men jag stortrivs och det känns verkligen hur bra som helst:)


Två dagar kvar till inflyttningsfesten och jag har förstått att det är studenternas dag här på Campus då också, lär förhoppningsvis på fullt ös på Sivans:) Nu hoppas jag bara att mina förskylda vänner kryar på sig så att dom kan komma upp och härja med oss andra!!

Ha en fin torsdagkväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar