Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 16 februari 2010

Pluggplugg!!

Har suttit framför datorn nästan hela dagen och försökt skriva på examinationsuppgiften. Det går sådär kan jag säga. Tankarna flyger iväg på massa annat, så imorgon måste jag verkligen koncentrera mig. Vi får se hur det går med det. Men först är det musik i några timmar på förmiddagen. Om jag inte har missuppfattat det hela ska vi lära oss att spela gitarr:D Skoj!

Jag har hunnit med en promenad med Lisa idag också:) Det får vi göra oftare!!

Nu skidskytte och sen lite SATC innan sängen kallar.

Ha en fin tisdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar