Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 22 september 2011

Hemma i hultet!

Jag är hemma i Älmhult och kommer vara här hela helgen! Imorgon ska jag fixa lite smågrejjer och luncha med Martina innan jag ska hem till A. På lördag hoppas jag på en fika med Fanni eller/och Malin. På kvällen ska jag och A hänga med Sofie och Marko:) Vi ska käka på Akropolis och sen ska vi se Colombiana på bio. Det kommer bli sååå mysigt:) På söndag har jag inte så mycket inplanerat, mer än fotboll på eftermiddag! ÄIF spelar sista hemmamatchen och det klart jag är där och stöttar!!:)

Hoppas att ni får en bra helg, för det kommer jag ha:D

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar