Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 6 september 2011

Vad har hänt sen sist!

Varning för ett låååångt inlägg!


I fredags var dagen rätt lugn. Jag softade rundor hemma, åkte upp till Samarkand med Elin och på kvällen hängde jag och Sandra i min soffa. Vi kollade på fotbollen, vilken skitmatch, och filmen What happens in Vegas. Vi hann även med att hälsa på Älmhultsboysen som var här uppe för att partaja:)

I lördags åkte jag, Sandra och Elin in till stan för att fika och shoppa födelsedagspresent till världens bästa Marre:) Vi avslutade eftermiddagen i Teleborgshallen med grymt bra sällskap, tyvärr blev det förlust för bröderna Roos, men det var ju bara träningsmatch så jag tror inte att dom tog förlusten så hårt;) Efter innebandyn blev det att göra sig iordning för kvällen! Sällskapen avlöste varandra här hemma, jag och Sandra var de enda som stannade hela kvällen. Först ut var Elin och Martina. Det blev lite födelsdagsmys med dem, innan de gick hem och Emmy kom på besök en stund. Även hon gav upp efter någon timme, men tillslut kom några partysugna grabbar och höll oss sällskap i några timmar innan vi gick vidare till Sivans. Där handlade kvällen mest om missförstånd och jag gick efter någon timme. Sandra var en klippa under min besvikelse, men kvällen kunde ändå inte avslutas på bättre sätt, eftersom jag fick träffa A.

I söndags åkte jag och Elin iväg på ishockey i sommarvärmen, vilket kändes galet, men det var skoj att hänga i Dackehallen:) På kvällen hade gänget idolmys och åt massa onyttigt!

Igår var det skola igen och massa info om kommande examensarbete. Var hemma hos Karin och Tobbe en runda, det blev det lite plugg och väldigt god mat (tack söta ni), innan jag gjorde ett suprisebesök i hultet för att stötta A i matchen mot Markaryd! 

Woohoo, det var mina senaste dagar! Hoppas att ni har orkat läsa igenom allt:)

1 kommentar: