Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 20 september 2011

Lista!

Det var ett tag sen jag hade en lista här på bloggen, så nu är det dags igen! Hittade denna på Tessans blogg:)

VEM:
Vem är i rummet med dig? Bara jag
Vem fick du senaste sms av? A
Vem tänker du på nu? A
Vem pratade du senast i telefon med? A
Vems hus var du senast i? Mamma och pappas.
Vem är din favoritsläkting? Alla mina släktingar är underbara:)


VAR:
Var är din mobiltelefon? På soffkanten jämte mig
Var handlar du mest? Maxi skulle jag tro;)
Var fick du tag på tröjan du har på dig? HM
Var åkte du senast bil?  Från Samarkand igår

VAD:
Vad åt du senast? Chips och dipp
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Prickiga gråblå mjukisar
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina mjukisbyxor
Vad har du på fötterna? Ingenting
Vad är din favorit färg? Röd eller vit
Vilken film såg du senast? What happens in Vegas
Vad hör du just nu? Reklamen på tvn


HAR DU NÅGONSIN:
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Nä
Hånglat i skogen? Yeees
Tyckt att din kusin är het? Jag har bara heta kusiner;)
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Har inte alla det?!
Målat om ditt rum? Tror faktiskt inte det
Dansat framför en spegel? Jaaaa, många gånger! Måste ju kolla så movsen sitter;)
Fått hicka? Ohh ja!
Stulit pengar från en kompis? Nä, det skulle aldrig mitt samvete fixa
Hoppat in i en bil med folk du just har träffat? Hmm, nää inte vad jag kan komma ihåg
Varit i slagsmål? Haha, näää!
Smugit ur ditt hus? Säkert nån gång när man var yngre
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Mmm
Hånglat med en främling? Ja!
Älskar eller saknar någon nu? Jag älskar min familj och mina vänner och saknar A<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar