Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 16 september 2011

Världens mysigaste födelsedag!

Igår hade jag en vääldigt mysig födelsedag! Skönsång från alla håll och kanter på morgonkvisten, följdes upp av scones och mys på förmiddagen. Tyvärr liiite plugg på eftermiddagen och på kvällen hade vi födelsedagsfika och mys hos Elin (tack underbara vänner, för den fina presenten). Men jag saknade min familj så det ska bli härligt att dom kommer upp imorgon för att fortsätta firandet:)

I morse gick jag upp tidigt för att skriva tentan, och just nu känns det bara som en väldig lättnad över att ha skrivit den. Vi får se hur resultatet blir;) 


Om en liten stund åker jag, Elin, Sandra, Martina och Hilda till Göteborg för att gå på Liseberg och senare ikväll lyssna på Håkan Hellstöm:) Det ska bli sååååååå kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar