Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 29 september 2011

Torsdag!

Dagen började med två föreläsningar på konserthuset, en som var superbra och en annan som jag lika väl kunde varit utan;) Efteråt åt vi god thaimat, innan det var dags att vara på praktiken i några timmar. Strax ska jag ta tag i en opponering som ska vara inlämnad imorgon. Och ikväll kommer världens bäste A hit<3


Imorgon har jag praktik i några timmar och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Antagligen åker jag och A till Älmhult på kvällen, för på lördagkväll ska jag hänga med Älmhultsbrudarna. Vi ska dricka vin och hemmapartaja;) Det ska bli sååååå kul!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar