Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 14 september 2011

Sista timmarna som 24åring;)

Om jag inte har sagt det innan säger jag det nu, jag har åldersnojja BIG TIME för att fylla 25! Vet egentligen inte varför! Jag älskar mitt liv, mina vänner och min familj. Jag har inte ett enda problem eller några tråkigheter runt mig (förutom den seeeega demokratitentan;)), så jag borde inte känna sån ångest för att fylla 25! Men förhoppnigsvis kommer jag vakna upp imorgon och inse att jag är en tönt som har sån nojja över just denna födelsedagen!

I vilket fall som helst så kommer Elin, Hilda, Rebecca, Marre och Sandra hit om en stund för att fira in min födelsedag med lite häng och spelkväll;). Senare kommer även världens bäste A hit så jag inte behöver vakna upp själv imorgon:D

Ha en bra kväll! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar