Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 1 september 2011

Helg!

Igår var tanken att vi skulle ut på Sivans och skaka rumpa... Det blev inte riktigt så! Kön till Sivans var sjuukt lång så vi bestämde oss för att stanna kvar hemma hos mig istället:) Vi tar nya tag till helgen istället! Då är det 20årsfest hos Cilla, sen får vi se var vi tar vägen... 

Världens bästa Elin och moi:)

Nu har jag helg!! Underbart säger jag.. Det har varit en rätt lugn första vecka, vilket har varit superskönt, men nästa vecka är det dags att ta tag i skolan. En första del av läroplansarbetet ska lämnas in och det kommer även bli lite tentaplugg!

Kvällen kommer tillbringas hos Rebecca! Filmmys med delar av gänget, ska bli mys att bara umgås:)

Hoppas att ni får en bra torsdagskväll! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar