Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 8 september 2011

Torsdag!

Det är torsdag och redan helg igen! Har gått två veckor i skolan och tiden har rusat förbi. Nästa vecka börjar galen vecka med massa tentaplugg för att klara av en kommande demokratitenta. Som tur väl är avslutas nästa vecka på bästa sätt med ett besök i Göteborg med bästa Campusbrudarna:) Vi ska se Håkan på Liseberg!! Jag längtar redan!:)

Men först väntar en fullbokad helg:) Imorgon åker jag hem till Älmhult! Ska fixa lite grejjer i byn och sen blir det fredagsmys med mamma och pappa. På lördag ska jag luncha/fika med Fanni och Martina, sen blir det nog en runda på IKEA, innan jag kör tillbaka till Apelhult och fixa födelsedagsmiddag till A. Kvällen kommer bli en lugn och mysig historia:)

Jag avslutar helgen på Älmekulla och får sedan med mig Elin som sällskap i bilen hem till Växjö:)

Puss och trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar