Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 21 augusti 2011

...

Det blev tyvärr ingen fotboll, istället hände något fruktansvärt och något som jag inte vill vara med om igen. En supporter/hjälpreda till bortalaget segnade ihop på uppvärmningen och trots snabb hjälp gick inte hans liv att rädda. Det var riktigt jobbigt att se hur ambulanspersonalen kämpade med att rädda hans liv. 

För att skingra tankarna lite åkte jag, Martina och Fanni hem till Martina en runda och satt där en stund å snackade lite. Jag hann även med ett besök hos Robban och Malin innan jag tog bilen upp till Växjö.

Mallan och jag innan idag. Jag kommer sakna dig i höst kompis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar