Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 14 augusti 2011

lördagen!

Hade en riktigt mysig dag igår! Först var det jobba mellan 8-15, tiden gick sjuukt fort och nu är det bara 5 arbetsdagar kvar! Efter jobb mötte jag upp Malle och Robban å vi åkte hem till dom och fikade, innan jag och Robban tog oss ner till Älmekulla för att spana in grabbarna mot Laholm! Det blev vinst med 2-1:) Whoopwhoop! 

På kvällen blev det mys med Fanni, Martina och Jullan hos Martina! Massa tjejsnack, god kladdkaka och en liten suprise:) Om två veckor blir det utgång med brudarna! Jag längtar:)

Pussohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar