Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 8 augusti 2011

Mys!

Har myst ner mig i soffan med massa tända ljus, ostbågar, min nya iphone och min filt/halsduk/vad som känns bra för tillfället;) som jag fick som tack av Marresmarre för att hon fick låna min lägenhet några dagar! Jag har också haft några av Campusbrudarna på besök ikväll, tacos och uppdatering stod på kvällens schema;) På tal om campusbrudarna, så har vi bokat in tre dagar i Göteborg v.34! Ska bli mysigt att bo på hotell, käka hotellfrukost, shoppa och mysa på stan med Marre och Sandra! Perfekt uppladdning inför höstens plugg.

Hoppas att ni har haft en bra kväll!

1 kommentar:

  1. jag har haft en toppenkväll :) göteborg blir kanon, längtar!!

    SvaraRadera