Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 21 augusti 2011

Tillbaka!

Jag är tillbaka i Växjö:) Spenderade gårdagen med mig själv. Jag laddade batterierna inför en höst där det kommer bli fullt ös men som också kommer bli sjuukt kul!! Raggsockarna åkte på och jag tände massa ljus och sen myste jag ner mig i soffan. Helt underbart att bara vara:)

Idag har jag tagit tag i min lägenhet. Efter bara några snabba besök i sommar var den rätt dammig, men efter några timmars plockande och städande är den tipptopp igen. Eftermiddagen kommer bli en riktigt sporteftermiddag. Först jag ska spana in bröderna Roos  och Vipers när de spelar träningsmatch mot Linköping i Teleborgshallen, sen kör jag ner till Älmhult och kollar på ÄIF mot ??. 

En veckas ledighet innan skolan drar igång igen! Jag ska ta tillvara på var enda minut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar