Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 5 augusti 2011

Lär känna mig lite bättre!


Tio första
Första bästa kompis: Karin
Första bil: Min röda pärla, Opel Corsa
Första kärlek: Någon av mina grannkillar som jag ofta lekte med när jag var liten;)
Första husdjur: Katten Lambolina
Första semester: Kungshamn på västkusten
Första jobb: Kassörska på Maxi Ica Stormarknad
Första köpta skiva: Arvingarna, mitt favvoband när jag var yngre;)
Första riktiga kärlek: ...
Första piercing: Har inga piercingar!
Första konsert: Kommer inte riktigt ihåg men kanske GES på Evedal i Växjö för en väldigt massa år sedan.

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Rosévin på reunionfesten i Växjö:)
Senaste bilfärd: Till Apelhult från jobbet idag!
Senaste filmen du såg: Dear John
Senaste ringda telefonsamtal: Till Anton på Maxi!
Senaste bubbelbadet: Simhallen i Växjö
Senaste spelade cd: Veronica Maggios senaste
Senaste kyss: Med F
Senaste gången du grät: Idag.. I ren förbannelse!
Senaste måltiden: Fläskfilé, pommes och bea:)

Åtta saker du har på dig:
1. Trosor
2. BH
3. Linne
4. Mysbyxor
5. Klocka
6. Ring
7. Linser
8. Nagellack

Sju har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
2. Blivit arresterad: Inte än...
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Nja, har sjukt svårt att falla pladask
4. Fastnat med blicken i någons urringning?: Hmmm.. Neee
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
6. Busringt till någon: Ohhja
7. Skolkat från skolan: Det kan ha hänt någon gång ja;)

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Ätit frukost
3. Jobbat
4. Blivit sjuuuuuukt förbannad på en arbetskamrat
5. Bloggat
6. Ätit choklad... Mums:)

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. MAT! Höhö
2. Iphonen
3. Soffan
4. Min bil
5. Datorn

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Karin
2. Malle K
3. Martina
4. Sis
(Egentligen ännu fler, jag har underbara vänner som jag litar till 100% på)

Tre val:
1. Blått eller rött? Rött
2. Sommar eller vinter? Sommar men gillar vintern också
3. Choklad eller chips? Kan inte välja, det är mina två absoluta laster!

Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa familj
2. Vinna 92 miljoner på lotto;)

En sak du ångrar:
Finns massa saker!

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:

Martina S
Sandra J
Fanni A
Cecilia L

3 kommentarer:

  1. haha hoppades verkligen att jag inte skulle bli utmanad, men orkar kanske ta tag i de efter helgen ;)

    SvaraRadera
  2. haha..jag antar utmaningen..men först efter min jobbhelg. Jag saknar dig nu!!! vi måste boka stockholm efter helgen?!

    SvaraRadera
  3. hur fan kopierar man den texten dåååe??:)/FANNI

    SvaraRadera