Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 7 augusti 2011

Helsingborg:)

Är i Helsingborg och hälsar på sis och Jakob! Just nu slappar jag i soffan, tittar på Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko, lite tonårsnostalgi över den filmen:) Sis och Jakob stack precis iväg och skulle shoppa lite, sen ska vi göra kärleksmums! Och efter det blir det en runda på stan innan vi ska fixa mat till mamma och pappa lagom till att dom kommer hem från sin golfrunda.

På tal om annat, imorgon kommer förhoppningsvis min efterlängtade iphone4 vit till Växjö så jag ska gasa upp till stora staden och hämta den, samtidigt som jag stannar i lägenheten en natt!

Hoppas att ni har en bra söndag och att ni inte regnar bort!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar