Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 22 augusti 2011

måndag!

Det är måndag och nollningen är i full gång här på Campus:) Det är fest överallt och jag blir faktiskt lite sugen på utgång när man hör alla glada människor. Men jag tror att vi väntar till imorgon! Ikväll blir det istället en promenad runt Trummen med Sandra och Martina å sen ska vi hänga lite i Martinas nya lya:) 

Nähä, om jag skulle fixa lite käk innan jag går ut i solen:)
Pussåhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar